Fototriss: Jag gillar…

Veckans Fototriss är JAG GILLAR… 

Vad tycker du om? En person, en aktivitet, en färg, en frukt, ett mönster, en pryl? Det är ett fritt tema, fast det kan också ställa högre krav på dig när du sätter samman din triss för att få den att hänga ihop på ett bra sätt. Men visst antar du väl utmaningen och är med i veckans Fototriss?🙂

Det är även en tävling med vinster från fantastiska Cool Stuff som har massor presenter och unika saker som skulle passa t.ex på Farsdag.

Jag älskar höstpromenader och hur det prasslar under fötterna… det är bland det mest underbara ljud jag vet…

Så bilder från en av mina många promenader i Göteborg, förra veckan, får bli veckans bidrag. Från kanske inte ett helt uppenbart perspektiv, dvs mina fötter… =)

Pics: Trädgårdsföreningen i Göteborg

93 thoughts on “Fototriss: Jag gillar…

  1. Läckra bilder och jag gillar också att prassla i löven. Jag gillar INTE det som kommer efter……. vinter och kallt även om det också kan vara vackert!😉 Du får en extra stjärna eftersom bilderna är från Trädgårdsföreningen. En av favoriterna i “min” stad!🙂

  2. Underbara höstbilder med höstens vackraste färgprakt! Jag tycker också om hösten med alla dofter. Här är det full vinter i dag. Härligt det med.
    Tack för kommentar hos mej!

  3. Oj vad svårt jag hade att hitta igen hur jag skulle kommentera här hos dig! Men till slut så fick jag fram kommentarsfältet. Trägen vinner!🙂
    Vilka fina höstlövsfoton du tagit. Hösten har ju varit så gul i år, men du har lyckats hitta igen lite rött och orange också. Toppen!

    • Ah, synd att det är så svårt att hitta, jag vet inte vad jag ska göra för att göra det enklare? Men du fixar det ju alltid till slut =)
      Tack, ja, jag söker verkligen efter röda träd =)

  4. Fantastiskt färgstarka bilder med läckert perspektiv. Och ja, jag rekommenderar ett besök i Sirmione och de andra småorterna runt Gardasjön:). Jättefint var det.

  5. Åhh… vilka underbara höstbilder !! Jag bara älskar att gå långa promenader på hösten, höra prasslet och känna doften av alla färgstarka löv som ligger på marken. Nu är ju hösten här på Malta inte likadan som hemma i Sverige så jag njuter lite extra av dina fina bilder🙂

  6. Jag kan inte låta bli att undra om du legat på mage när du tagit dina bilder😀 Superfina! Gillar hur du fångat det vackraste med den torra, färgstarka hösten! (Själv kan jag aldrig låta bli att tänka på hur många hundar som lyft på benet mot lövhögarna … :-P)

  7. Vackra bilder från din trädgårdspromenad.🙂
    Läckert med det låga perspektivet. Lite olika höstfärger i dina bilder, väljer din tredje bild.
    Visst är höstsolen ljuvlig, tack för din kommentar.

Leave your comments here...Thanks <3

