9 years together

Vikbolandet

Vikbolandet

5 mars 2005 träffade jag den finaste mannen i världen, den mest omtänksamma och den mest generösa. Han öppnade sitt hjärta till mig och jag kommer aldrig släppa taget. Det är 9 år sedan jag träffade Adde och tiden har gått så fort, men samtidigt har vi skapat så många minnen och en egen historia, ett eget liv. Jag har varit tillsammans med Adde i nästan 1/3 av mitt liv…

Lofsdalen

Lofsdalen

Min finaste kille, den snällaste jag vet, du som låter mig värma mina isbitar till fötter på din mage, och du som alltid får mig att skratta och framförallt du som förstår och är det bästa som har hänt mig!

Gotland

Gotland

Jag älskar dig, Adde. Tack för dessa 9 år – jag hoppas på 99 år till!

Lofsdalen

Lofsdalen

Leave your comments here...Thanks <3

