EFIT 4 mars 2017

Oj oj oj det var länge sedan jag skrev på bloggen men orken har inte riktigt funnits och kanske inte heller inspirationen. Men en EFIT då och då tycker jag känns kul, så vi kör idag! 

Imorse gick vi som vanligt, Adde ska upp och jobba och jag tänkte fixa frukost och lunch till honom. Och eftersom vi är som vi är passade vi även på att ställa tillbaka våran gamla spis vid 05.45 imorse. Den nya fungerade tyvärr inte och drog alla säkringarna samt var så varm att det inte gick att använda den. Så gamla trotjänaren är tillbaka och nu kan vi äntligen laga mat igen 🙂


Adde åkte iväg till jobbet och jag kröp ner i sängen igen med Max. Jag kollar Superskaparna och Max, ja han sover… mitt i sängen! ❤️

Leave your comments here...Thanks <3

